Teraz vybrané tričká v akcii 2 + 1 ZADARMO. ♥ Zaistite si sebavedomie na každý deň.

Tričko s príbehom alebo bolo nebolo

Píše sa rok 1995. René Němeček, vtedy študent textilnej fakulty, má perfektný nápad a chce dať tričkám nové vlastnosti. Myšlienku v sebe nosí viac ako 20 rokov, presnejšie dovtedy, keď o nej povie na pive svojim kamarátom – Pavlovi Hrstkovi a Martinovi Burkoňovi. A v tejto chvíli už myšlienka unikátnych tričiek začína prúdiť v hlavách všetkým trom.  

Rok 2018 dal myšlienke život a vznikol CityZen. Ešte v tomto roku sa trička začínajú pomaly rozširovať medzi ľudí. Hlavným míľnikom je ale máj 2019, kedy sme sa stali Startupom roka a začali sa o nás zaujímať média. Tiež prichádzame na trh s polokošeľami a tričkami pre dámy. 

Pandemický rok 2020 nám okrem koronavírusu priniesol e-shop na Slovensku a v Nemecku. Všetko ale začalo naberať na obrátkach nasledujúci rok, kedy sme získali ocenenie ShopRoku a novú ochrannú známku. Tiež sme spustili prvú televíznu kampaň, ktorá nám veľmi pomohla dostať sa do povedomia ľudí, ktorí nás ešte vôbec nepoznali. Firma sa vnútorné rozrástla zo 7 zamestnancov na 30.  

2022 bol plný ocenení. Opäť sme získali ShopRoku, riaditeľ Pavel Hrstka vyhral cenu Podnikateľ roka a otvorili sme prvú predajňu v Chrudimi. Aj keď v tomto roku máme za sebou len 4 mesiace, my sme urobili veľa ďalších krokov. Prichádzame s novými strihmi, farbami a typmi oblečenia.  Otvorili sme predajňu na Chodově v Prahe v obchodnom centre Westfield a už tretíkrát sme získali ocenenie ShopRoku.  

Čo nám prinesie ďalšia časť roku 2023? A čo bude za ďalších päť rokov? Kto vie, ale určite to bude jazda ako doteraz.