Vrátenie tovaru a reklamácia
Zjednodušili sme to, takže už nemusíte nič vytláčať a zvládneme to spolu celé online. Bohužiaľ, oblečenie sa v prílohe e-mailu zatiaľ poslať nedá ;-). V tom sa spoliehame na Zásielkovňu. Ako na to?
KROK 1 - ZABALIŤ:
Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, dobre zabaľte – najlepšie do pôvodného obalu. Priložte k nemu papierik s číslom objednávky, pretože jedine tak môžete vašu online žiadosť následne priradiť k vášmu poslanému balíčku.
KROK 2 - NAKLIKAŤ:
Nižšie na stránke si vyberte, či chcete oblečenie vymeniť alebo vrátiť, pretože vám nevyhovuje, alebo ho chcete reklamovať. Vyplníte niekoľko údajov. Po odoslaní žiadosti vám príde potvrdenie e-mailom.
KROK 3 - POSLAŤ SPÄŤ:
Odneste balíček na pobočku Zásielkovne a pošlite nám ho s naším spätným kódom 943 00 978. Za odoslanie nebudete nič platiť.