DEŇ RODINY | OBLEČTE VŠETKÝCH > IDEME NA TO

Vrátenie tovaru a reklamácia

Zjednodušili sme to, takže už nemusíte nič vytláčať a zvládneme to spolu celé online. Bohužiaľ, oblečenie sa v prílohe e-mailu zatiaľ poslať nedá ;-). V tom sa spoliehame na Zásielkovňu. Ako na to?

KROK 1 - ZABALIŤ:
Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, dobre zabaľte – najlepšie do pôvodného obalu. Priložte k nemu papierik s číslom objednávky, pretože jedine tak môžete vašu online žiadosť následne priradiť k vášmu poslanému balíčku.
KROK 2 - NAKLIKAŤ:
Nižšie na stránke si vyberte, či chcete oblečenie vymeniť alebo vrátiť, pretože vám nevyhovuje, alebo ho chcete reklamovať. Vyplníte niekoľko údajov. Po odoslaní žiadosti vám príde potvrdenie e-mailom.
KROK 3 - POSLAŤ SPÄŤ:
Odneste balíček na pobočku Zásielkovne a pošlite nám ho s naším spätným kódom 943 00 978. Za odoslanie nebudete nič platiť.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie