Vrátenie tovaru a reklamácia

Zjednodušili sme to, takže už nemusíte nič vytláčať a zvládneme to spolu celé online. Bohužiaľ, oblečenie sa v prílohe e-mailu zatiaľ poslať nedá ;-). Ako na to?

1. ZABALIŤ:
Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, dobre zabaľte – najlepšie do pôvodného obalu. Priložte k nemu papierik s číslom objednávky alebo číslom prípadu. Jedine tak môžete Vašu online žiadosť následne priradiť k vášmu poslanému balíčku.
2. NAKLIKAŤ:
Nižšie na stránke si vyberte, či chcete oblečenie vymeniť alebo vrátiť, pretože Vám nevyhovuje, alebo ho chcete reklamovať. Vyplníte niekoľko údajov. Po odoslaní žiadosti Vám príde potvrdenie e-mailom.
3. POSLAŤ SPÄŤ:
Balík pošlite na adresu CityZen s.r.o., Palackého třída 805, 537 01 Chrudim III, Česká republika. Cenu dopravy k nám hradíte Vy, zaslanie nového kusu v rámci výmeny je už na náš účet. ;-)