NOVINKA | Antibakteriální dětská trika

Vrátenie tovaru a reklamácia

Zjednodušili sme to, takže už nemusíte nič vytláčať a zvládneme to spolu celé online. Bohužiaľ, oblečenie sa v prílohe e-mailu zatiaľ poslať nedá ;-). V tom sa spoliehame na Zásielkovňu. Ako na to?

KROK 1 - ZABALIŤ:
Tovar, ktorý nám chcete poslať späť, dobre zabaľte – najlepšie do pôvodného obalu. Priložte k nemu papierik s číslom objednávky, pretože jedine tak môžete vašu online žiadosť následne priradiť k vášmu poslanému balíčku.
KROK 2 - NAKLIKAŤ:
Nižšie na stránke si vyberte, či nám chcete vrátiť oblečenie, pretože vám nevyhovuje, alebo ho chcete reklamovať. Vyplníte niekoľko údajov, medzi nimi aj číslo účtu, kam vám máme poslať peniaze. Po odoslaní žiadosti vám príde potvrdenie prostredníctvom e-mailu.
KROK 3 - POSLAŤ SPÄŤ:
Odneste balíček na pobočku Zásielkovne a pošlite nám ho s naším spätným kódom 943 00 978. Za odoslanie nebudete nič platiť.