POCIT POHODLIA | ANTIBAKTERIÁLNA SPODNÁ BIELIZEŇ > VYSKÚŠAŤ

Ďalší rok so CityZen…. alebo PF 2022

Tak máme zase o rok viac a na mňa, ako každý rok, prišla chvíľka. Chvíľka sa upokojiť, sadnúť si a zamyslieť sa, aký ten rok vlastne bol. Kto ma pozná, vie, že stále niekde lietam. Mám rád veci v tempe, ktoré rozhodne nie je ospalé, nenávidím slovo pohoda, pretože život má byť jazda, a to nielen v súkromnom, ale aj pracovnom živote. A raz za rok pribrzdím, čo je práve teraz. ;-)

Počúvam obľúbenú muziku, nechýba pohár červeného a v hlavne lovím, čo sa tento rok všetko stalo. Mimochodom, psychológ Radvan Bahbouch hovorí, že máme spomínať na pekné chvíle, pretože tým tvoríme tzv. životné kotvy a tie je dobré mať, pretože nám na podvedomej úrovni dodávajú energiu.

Tento rok bol pre CityZen jazda a bez vás zákazníkov by to nebolo!

Pripomeniem, že sme CityZen odštartovali 30. mája 2019, kedy sme sa stali start-upom roka. Minulý rok v júli som prácu robil ja s Rendou a Martinom, manželka a 2 brigádnici. Dnes máme 30 zamestnancov a okupujeme plochu 1000 m2. Mimochodom som so všetkými robil pohovory. :-) Ľudia vo firme sú pre mňa naj. Na firmu sa pozerám, ako na veľký autobus, ktorý ide na biznisovú cestu a pokiaľ máte skvelých ľudí vo firme, je jedno kam idete. Za tento rok sme vyrobili cca 400 tisíc produktov a cca 250 tisíc sme ich predali.

Začínali sme s jedným pánskym tričkom v troch farbách a dnes máme 10 farieb pre chlapov a cez 10 farieb pre dievčatá. Za tento rok sme pridali okrem farieb úplne nové produkty – podtričká, košele, detské tričká, pánske boxerky a dámske polokošele. Za to veľmi ďakujem kolegom, pretože je za tým veľa práce.

Zopakujem, že si dovezieme bavlnu a potom tričká komplet vyrobíme v Čechách a na Slovensku. Často hovorím, že sme boli textilnou veľmocou a nevidím dôvod ťahať cez pol sveta kontajnery oblečenia, keď si ho vieme vyrobiť doma.

Zaujímavosti ohľadom produktov:

  • najpredávanejšie pánske tričko je navy s výstrihom do U a hneď za ním je čierne
  • najpredávanejšie dámske je malinové kimono a nasleduje biele
  • najpredávanejšia polokošeľa je u pánov šedá a u dám v odtieni navy
  • vyrobili sme 135 ton bavlny, čo je cca 240 kilometrov pleteniny
  • na ušitie trička potrebujeme cca 120 metrov nití
  • v jednom tričku je 9 kilometrov priadze (to je niečo ako niť, ale nesmiem toto slovo používať)

Na budúci rok plánujeme novinky:

  • dámske blúzky
  • dámske nohavičky
  • dámske topy
  • pleteninové šaty
  • nový strih pánskeho trička s elastanom (na telo, interne hovoríme pre „šampóny“)
  • pánske Plus Size
  • nohavice
  • kraťasy a mnoho ďalšieho…

Tento rok sme našli odvahu a vliezli do televízie. Najviac som tam bol ja, ale môže za to Janek z marketingu a priznám sa, že je to veľký výstup z komfortnej zóny a vždy som nervózny ako p… jednoducho moc. A najviac to bolelo u Honzi Dedka, pretože v živote som skôr suchár, než zabávač, a teraz som mal za úlohu rozosmiať divákov. V máji sme našli odvahu realizovať televíznu kampaň a báli sme sa, ako to dopadne, pretože to stálo veľa peňazí a za nami nestoja žiadni investori. Platíme to pekne zo svojho. Dopadlo to skvele a TV kampaň sme zopakovali aj na konci roka. Možno ste nás videli, ako istá čiernovláska polieva vínom kolegu v tričku.

 

Všetkým vám veľmi ďakujem, že nás nosíte. Že nám dávate spätnú väzbu, ktorá je pre nás dôležitá a určite ďakujem za trpezlivosť, pretože sa nám vypredajú veľkosti, a trvá, kým ich doskladnime. Takže čakáte a čakáte, a za to čakanie sa ospravedlňujem.

Tento rok sme vyhrali súťaž Heuréka Shop roku v Cene popularity. Za to môžete hlavne vy, zákazníci. To, že ste pre nás hlasovali, je pre nás signál, že robíme veci dobre. Ďakujem za hlasy! Výzvou bude cenu v roku 2022 obhájiť a ukázať, že to nebola náhoda.

Bohužiaľ sa nám pár vecí aj nepodarilo, ale nevzdávame sa. Veľa zákazníkov nechce kupovať oblečenie cez internet a chceli sme mať viac kamenných obchodov, ktoré predávajú náš sortiment. Splnili sme to tak napoly, v budúcom roku to zlepšíme. Niektoré novinky mali byť už tento rok, ale v tom tempe sme to nezvládli. Tak sa nehnevajte.

Musím ale zhodnotiť aj včelársku sezónu, pretože sme s Martinom včelármi. Preto máme aj tričká so včielkou. U mňa bol tento rok perfektný. Celú zimu som študoval, do tohto roku som prekopal metodiku včelárenia a myslím, že to prinieslo svoje ovocie. Z 10 včelstiev som vytočil 370 kg medu a nemal som ani jeden roj. Mám viacero včelstiev. V troch to robím nejako, v ďalších troch zase inak a v ďalších zase inak a sledujem aký to má vplyv. Také včelie laboratórium. Veľmi som sa naučil a teším sa na ďalší včelársky rok. Mimochodom začína za chvíľku. Matka začína klásť novú generáciu včiel po zimnom slnovrate a ten bol kedy? :-) A tričká s včielkou sa páčia, tak máme s Martinom radosť.

 

Čo na záver, nech Vás neunavujem dlhým písaním...

Naozaj veľké vďaka, že nás nosíte, a dokonca aj niekedy odporúčate. :-) Za rok sme od Vás dostali tisíce e-mailov, ako sa s oblečením CityZen žije. Jednak ďakujem, že si nájdete čas a napíšete nám a potom za to, že nám vlievate krv do žíl. Že práca, čo robíme dáva zmysel a že vám tričko CityZen zlepšuje každodenný život.

Verím, že Vianoce ste si užili. Blíži sa nový rok, takže…

Do roku 2022 Vám prajem veľa zdravia a šťastia. Hovorím, že kto CHCE, tak si zvyšok zaistí.

Pavel a celá rodina CityZen


pavel.hrstka@cityzenwear.cz
+420 602 185 602

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie