BLACK FRIDAY ZĽAVY AŽ 30 % > KÚPIŤ

Ďalší rok so CityZen…. alebo PF 2022

Tak máme zase o rok viac a na mňa, ako každý rok, prišla chvíľka. Chvíľka sa upokojiť, sadnúť si a zamyslieť sa, aký ten rok vlastne bol. Kto ma pozná, vie, že stále niekde lietam. Mám rád veci v tempe, ktoré rozhodne nie je ospalé, nenávidím slovo pohoda, pretože život má byť jazda, a to nielen v súkromnom, ale aj pracovnom živote. A raz za rok pribrzdím, čo je práve teraz. ;-)

Počúvam obľúbenú muziku, nechýba pohár červeného a v hlavne lovím, čo sa tento rok všetko stalo. Mimochodom, psychológ Radvan Bahbouch hovorí, že máme spomínať na pekné chvíle, pretože tým tvoríme tzv. životné kotvy a tie je dobré mať, pretože nám na podvedomej úrovni dodávajú energiu.

Tento rok bol pre CityZen jazda a bez vás zákazníkov by to nebolo!

Pripomeniem, že sme CityZen odštartovali 30. mája 2019, kedy sme sa stali start-upom roka. Minulý rok v júli som prácu robil ja s Rendou a Martinom, manželka a 2 brigádnici. Dnes máme 30 zamestnancov a okupujeme plochu 1000 m2. Mimochodom som so všetkými robil pohovory. :-) Ľudia vo firme sú pre mňa naj. Na firmu sa pozerám, ako na veľký autobus, ktorý ide na biznisovú cestu a pokiaľ máte skvelých ľudí vo firme, je jedno kam idete. Za tento rok sme vyrobili cca 400 tisíc produktov a cca 250 tisíc sme ich predali.

Začínali sme s jedným pánskym tričkom v troch farbách a dnes máme 10 farieb pre chlapov a cez 10 farieb pre dievčatá. Za tento rok sme pridali okrem farieb úplne nové produkty – podtričká, košele, detské tričká, pánske boxerky a dámske polokošele. Za to veľmi ďakujem kolegom, pretože je za tým veľa práce.

Zopakujem, že si dovezieme bavlnu a potom tričká komplet vyrobíme v Čechách a na Slovensku. Často hovorím, že sme boli textilnou veľmocou a nevidím dôvod ťahať cez pol sveta kontajnery oblečenia, keď si ho vieme vyrobiť doma.

Zaujímavosti ohľadom produktov:

  • najpredávanejšie pánske tričko je navy s výstrihom do U a hneď za ním je čierne
  • najpredávanejšie dámske je malinové kimono a nasleduje biele
  • najpredávanejšia polokošeľa je u pánov šedá a u dám v odtieni navy
  • vyrobili sme 135 ton bavlny, čo je cca 240 kilometrov pleteniny
  • na ušitie trička potrebujeme cca 120 metrov nití
  • v jednom tričku je 9 kilometrov priadze (to je niečo ako niť, ale nesmiem toto slovo používať)

Na budúci rok plánujeme novinky:

  • dámske blúzky
  • dámske nohavičky
  • dámske topy
  • pleteninové šaty
  • nový strih pánskeho trička s elastanom (na telo, interne hovoríme pre „šampóny“)
  • pánske Plus Size
  • nohavice
  • kraťasy a mnoho ďalšieho…

Tento rok sme našli odvahu a vliezli do televízie. Najviac som tam bol ja, ale môže za to Janek z marketingu a priznám sa, že je to veľký výstup z komfortnej zóny a vždy som nervózny ako p… jednoducho moc. A najviac to bolelo u Honzi Dedka, pretože v živote som skôr suchár, než zabávač, a teraz som mal za úlohu rozosmiať divákov. V máji sme našli odvahu realizovať televíznu kampaň a báli sme sa, ako to dopadne, pretože to stálo veľa peňazí a za nami nestoja žiadni investori. Platíme to pekne zo svojho. Dopadlo to skvele a TV kampaň sme zopakovali aj na konci roka. Možno ste nás videli, ako istá čiernovláska polieva vínom kolegu v tričku.

 

Všetkým vám veľmi ďakujem, že nás nosíte. Že nám dávate spätnú väzbu, ktorá je pre nás dôležitá a určite ďakujem za trpezlivosť, pretože sa nám vypredajú veľkosti, a trvá, kým ich doskladnime. Takže čakáte a čakáte, a za to čakanie sa ospravedlňujem.

Tento rok sme vyhrali súťaž Heuréka Shop roku v Cene popularity. Za to môžete hlavne vy, zákazníci. To, že ste pre nás hlasovali, je pre nás signál, že robíme veci dobre. Ďakujem za hlasy! Výzvou bude cenu v roku 2022 obhájiť a ukázať, že to nebola náhoda.

Bohužiaľ sa nám pár vecí aj nepodarilo, ale nevzdávame sa. Veľa zákazníkov nechce kupovať oblečenie cez internet a chceli sme mať viac kamenných obchodov, ktoré predávajú náš sortiment. Splnili sme to tak napoly, v budúcom roku to zlepšíme. Niektoré novinky mali byť už tento rok, ale v tom tempe sme to nezvládli. Tak sa nehnevajte.

Musím ale zhodnotiť aj včelársku sezónu, pretože sme s Martinom včelármi. Preto máme aj tričká so včielkou. U mňa bol tento rok perfektný. Celú zimu som študoval, do tohto roku som prekopal metodiku včelárenia a myslím, že to prinieslo svoje ovocie. Z 10 včelstiev som vytočil 370 kg medu a nemal som ani jeden roj. Mám viacero včelstiev. V troch to robím nejako, v ďalších troch zase inak a v ďalších zase inak a sledujem aký to má vplyv. Také včelie laboratórium. Veľmi som sa naučil a teším sa na ďalší včelársky rok. Mimochodom začína za chvíľku. Matka začína klásť novú generáciu včiel po zimnom slnovrate a ten bol kedy? :-) A tričká s včielkou sa páčia, tak máme s Martinom radosť.

 

Čo na záver, nech Vás neunavujem dlhým písaním...

Naozaj veľké vďaka, že nás nosíte, a dokonca aj niekedy odporúčate. :-) Za rok sme od Vás dostali tisíce e-mailov, ako sa s oblečením CityZen žije. Jednak ďakujem, že si nájdete čas a napíšete nám a potom za to, že nám vlievate krv do žíl. Že práca, čo robíme dáva zmysel a že vám tričko CityZen zlepšuje každodenný život.

Verím, že Vianoce ste si užili. Blíži sa nový rok, takže…

Do roku 2022 Vám prajem veľa zdravia a šťastia. Hovorím, že kto CHCE, tak si zvyšok zaistí.

Pavel a celá rodina CityZen


pavel.hrstka@cityzenwear.cz
+420 602 185 602